Blog

Tervek, médiaszereplések

Meghívást kaptunk, hogy szerepeljünk a Kossuth rádióban és az RTL reggeli műsorában is.  Az utóbbi hetekben tehát ezzel kapcsolatban szervezkedtünk,  vállalkozásunk szószólói interjúkat adtak. 

RTL klub: 

https://rtl.hu/rtlklub/reggeli/ismerjetek-meg-a-legsikeresebb-diakvallalkozast

A rádióban:

https://www.mediaklikk.hu/video/en-vagyok-itt-2018-05-26-i-adas/

Ezzel párhuzamosan készülünk Belgrádra, megrendeléseket teljesítünk és logóval ellátott egyéb termékeken is gondolkozunk.  A termékpalettán újdonság például egy nyugágy, 
amiből egyenlőre még csak egy prototípus készült el. 

Felkészülés a nemzetközi versenyre, tervek a jövőre

Pár hét alatt is rengeteg dolog történt, összefoglalom hát a fontosabb eseményeket.

Future Gen, támogatók
A Future Gen-en az AKG-ban a csapat nagy része ott volt, jól teljesített, megérte a felkészülésbe fektetett munka. Több fantasztikus lehetőséget is kaptunk ott: 
Gerendai Károly padokat rendelt tőlünk, a Forbes magazin riportot készítene velünk. 
Június 23-án Luta, Dani, Simi és Bálint Bécsbe utazik, meghívást kaptunk ugyanis
a bécsi design vásárra, a WAMP-ra. 

Simi prezije: https://prezi.com/egvahxildgdw/copy-of-boarditure/?utm_campaign=share&utm_medium=copy

Robi Onepager oldala, a cégről, amit a FutureGen-re készített:

Onepager

Eddig még nem említettem, de a Diákvállalkozások Tavaszi Versenyén egy, a JAM munkáját támogató cég is ott volt (e cég tagjaiból került ki a zsűri), láttak bennünk fantáziát, büszkén mondhatom, hogy támogató partnereink lettek.
A Future Gen előtti héten meglátogatta iskolánkat Pekarik Enikő marketing igazgató,  a ManPower képviseletében. Tanácsai, ötletei, úgy érzem, előrelendítettek minket abban, hogy még környezettudatosabbak legyünk. 

Országos verseny

Az országos versenyre tehát már céltudatosabban és felkészültebben érkeztünk, persze izgultunk nagyon. Izgultunk, mert tudtuk, hogy nagy a tét: Amelyik cég megnyeri ezt az országos megmérettetést, a nemzetközi versenybe jut tovább. 

A versenyt zsűritagok nyitották meg, eljött a Junior Achivement amerikai elnöke is, 
motiváló beszédet mondott, sok sikert kívánt a versenyhez.

Tíztől kezdődtek a cégprezentációk, az ország különböző részeiről mutatták be termékeiket, szolgáltatásaikat, s azt, hogyan jutottak el idáig. Mindenki másban volt jó: voltak, akik profin prezentáltak, voltak, akiknek nem mindennapi termékük volt, vagy egy jól felismerhető, letisztult stílusuk. 

Ezután következett a standinterjú, amikor személyesen tesztelték elhivatottságunkat a zsűritagok, kérdeztek arról, honnan jött az alapötletünk, ki milyen részt vállal a munkában, hol és milyen formában vagyunk elérhetőek, mi a helyzet a gyártással…

A Panelinterjú már egy külön helyiségben történt, nem a közös kiállítótérben. Hét perces volt csupán, de a kérdések direktebbek voltak és még mélyre hatóbbak. 

Végül eljött a pillanat: eredményhirdetés

A zsűritagok két-két céget értékeltek, elmondták, mit kell még fejleszteniük, mik azok a törekvések, amik viszont tetszettek nekik, az addigi tapasztalatok alapján. 
A díjkiosztást a harmadik helyezettől kezdték, utolsónak hagyva a nyertest: hihetetlen érzés volt, mikor elhangzott a nevünk. Büszkeség és eufória volt a levegőben.

Képek a versenyről:

 

Összegzés:

Kinyílt előttünk a világ, messzebbre jutottunk, mint amire gondoltam. 
Sok megrendelésünk van, nagyon felgyorsultak az események. 
Támogatók, szülők nélkül nem juthattunk volna el idáig, köszönjük mindenkinek,
aki 
bármennyit is  hozzátett ahhoz, hogy most itt legyünk.

A következő nagy kihívás a nemzetközi verseny lesz, Belgrádban. 
Hárman mennek oda közülünk, le kell fordítanunk minden anyagot, szórólapot  angolra, belehúznunk a gyártásba, eladásba és tökéletesíteni kell még a prezentációt. 

Bár lassan véget ér a DVP év, nem állunk meg. Folytatjuk jövőre is, a határ pedig csillagos ég. 🙂 

Motiváció

A tavaszi vásár megnyerése újabb lendületet adott nekünk ahhoz, hogy 
az április 14-én megrendezésre kerülő Future gen vásárra jelentkezzünk. 

Ez egy nemzetközi vásár, ahol az üzleti világban otthonosan mozgó, 
sikeres emberek adnak tanácsot a diákcégeknek, miután azok bemutatták a céget.
Minden évben megrendezik, nagyon sokat kell rá készülni, 
de az ott megszerzett tudással biztosan fejlődhetünk. 

Elkezdtünk ötletelni azon, hogy milyen termékeket tudnák legyártani 
a műhelyben, egységesebb stílusra törekedve. 

Eddigi termékeinket jobbá tesszük, lefestjük, 
változtatunk picit az arculaton is. Kilátásban van egy üzleti beszélgetés az Anker’t egyik tulajdonosával is a héten.